Jak dbać o siebie w ciąży

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 1
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 1

Odżywianie w ciąży i w okresie karmienia
Ciąża to magiczny czas, kiedy w organizmie dorosłej kobiety powstaje nowe życie.

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 2
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 2

Dieta w ciąży – najważniejsze zasady
Twoja codzienna dieta w czasie ciąży nie powinna zmienia się radykalnie, o ile wcześniej odżywiałaś się prawidłowo.

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 3
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 3

Dieta w okresie karmienia piersią
Trudno przecenić wartość karmienia piersią. Mleko mamy to pokarm, z którym żadna sztuczna mieszanka nie może się równać, przede wszystkim z powodu działania immunologicznego, czyli wzmacniającego system odpornościowy dziecka.

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 4
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 4

Problemy zdrowotne kobiet w ciąży
U kobiet dużo częściej niż u mężczyzn dochodzi do zakażenia układu moczowego (ZUM), a niejedna z nas zmaga się z nimi regularnie co jakiś czas.

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 5
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 5

Dobre samopoczucie w ciąży krok po kroku
Będąc w ciąży, możesz odczuć silne działanie hormonów już od pierwszych tygodni. Pierwszy trymestr ciąży nierzadko wiąże się z dolegliwościami żołądkowymi, brakiem apetytu, ale również zwiększoną sennością, okresami przygnębienia, smutku, bólami piersi, brakiem ochoty na seks.

Ciąża i karmienie - poradnik cz. 6
Ciąża i karmienie - poradnik cz. 6

Ważne pytania
Czy eliminowanie z diety mleka, jaj, owoców cytrusowych zapobiegnie alergii u dziecka?

Poradnik dla przyszłych mam i mam karmiących
Poradnik dla przyszłych mam i mam karmiących

Specjalnie dla przyszłych mam i mam karmiących przygotowaliśmy poradnik, który pomoże im odpowiednio zaplanować dietę. Wskazuje on także jak uniknąć najczęstszych problemów zdrowotnych i utrzymać dobre samopoczucie w tym szczególnym okresie życia.

Dieta w ciąży
Dieta w ciąży

Ciąża to magiczny czas, kiedy w organizmie dorosłej kobiety powstaje nowe życie. Jego rozwój w dużej mierze zależy od tego, jak się czuje i jak się odżywia przyszła mama.

Polacy o ciąży
Polacy o ciąży

W czasie ciąży kobieta w szczególny sposób powinna zadbać o swój organizm, gdyż w ten sposób już od początku troszczy się o zdrowie swojego dziecka.

Żelazo w ciąży - ile przyjmować i dlaczego jest ważne
Żelazo w ciąży - ile przyjmować i dlaczego jest ważne

Żelazo to pierwiastek niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Jest odpowiedzialny za produkcję czerwonych krwinek, które transportują tlen do komórek. Dzienne zapotrzebowanie na żelazo u kobiet jest większe niż u mężczyzn i dodatkowo wzrasta w czasie ciąży.

Kwas DHA w ciąży
Kwas DHA w ciąży

DHA to jeden z najważniejszych składników odżywczych w czasie ciąży. Ten wielonienasycony kwas tłuszczowy z grupy omega-3 odpowiada za prawidłowy rozwój mózgu i wzroku dziecka, a także zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego porodu i depresji poporodowej u przyszłej mamy.