Marka Doppelherz posiada długą tradycję. Nasze logo symbolizuje siłę dwóch serc. Pod marką Doppelherz kryje się szeroka gama wysokiej jakości preparatów. Zawarte w nich witaminy, minerały i specjalne aktywne składniki wspomagają zdrowy tryb życia.
Historia firmy Queisser Pharma zaczęła się w roku 1897 w małej fabryczce w Hamburgu. Po skończeniu studiów farmaceutycznych młody Alfred Queisser wyruszył z Łużyc do Hamburga by szukać szczęścia jako fabrykant. Postanowił wyspecjalizować się w produkcji środków do pielęgnacji ciała, takich jak kremy, mydła w płynie czy pasty do zębów. Mimo wielu trudności firma stale się rozwijała, co można przypisać wyjątkowym zdolnościom jej założyciela.
Bardzo ważny rozdział w historii firmy zaczął się w 1919 roku. Wtedy to Josef Peter Hennes, farmaceuta z Essen, przy użyciu ziół i innych naturalnych składników opracował recepturę znanego do dziś toniku Doppelherz. Założył też firmę o tej samej nazwie i z dużym powodzeniem sprzedawał swój preparat.
Niedługo potem obie firmy połączyły się pod nazwą Queisser Pharma. Od późnych lat siedemdziesiątych spółka należy do Dethleffsen Holding, rodzinnego przedsiębiorstwa z Flensburga z tradycjami sięgającymi 1738 roku. Od 1987 roku siedziba Queisser Pharma znajduje się we Flensburgu.
W 1919 roku Josef Peter Hennes, farmaceuta z Essen opracował na bazie ziół i innych naturalnych składników recepturę odpowiednika dzisiejszego Toniku Doppelherz. Założona przez niego firma o tej nazwie rozpoczęła produkcję i skuteczną dystrybucję tego preparatu.
Dzięki intensywnej kampanii reklamowej tonik Doppelherz szybko staje się popularny. Łatwe do zapamiętania logo przedstawiające dwa serca stało się dla milionów ludzi symbolem zdrowia, witalności i dobrego samopoczucia. W latach pięćdziesiątych produkt reklamowały eleganckie i uśmiechnięte gospodynie domowe, ubrane w charakterystyczne dla marki kolory: czerwony i czarny. Przy wielu okazjach Tonik Doppelherz okazywał się idealnym prezentem.
Telewizyjna kampania reklamowa toniku Doppelherz, trwająca kilkanaście lat zyskała wielką popularność wśród widzów i uznana została za kultową.
Specjalne opakowanie świąteczne oraz świąteczny film reklamowy spowodowały, że Tonik Doppelherz stał się najczęściej kupowanym prezentem na Gwiazdkę. Bohater naszego filmu reklamowego – sympatyczny Święty Mikołaj zdobył serca widzów w okresie świąt w 1998 roku.
W Polsce spot ze świętym Mikołajem cieszył się szczególną sympatią widzów.
Pod marką Doppelherz występują również produkty w kapsułkach i tabletkach. Zgodnie z naszym mottem „wszystko dla serca” wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie do opracowywania nowych produktów. Poza tonikiem, firma Queisser przoduje także w produkcji preparatów czosnkowych, witaminowych i na bazie żeń-szenia, jak również opracowała preparaty zawierające np. kwasy omega-3, glukozaminę i fitosterole sojowe. Bliższe informacje na temat produktów Doppelherz mogą Państwo uzyskać w kolejnych rubrykach naszej strony.